ايمان احمد للكروشيه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ايمان احمد للكروشيه
ايمان احمد للكروشيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

انا زعلانه جدا جدا وارجو الاهتمام :

آيه عبد الرحمن
Admin
6 مشترك

انا زعلانه جدا جدا وارجو الاهتمام : Empty انا زعلانه جدا جدا وارجو الاهتمام :

مُساهمة  Admin الثلاثاء يوليو 10, 2012 11:47 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:

انا اترددت كتير اني اعمل الخطوة دي عشان محدش يزعل لكن مدام كل واحد بيدور علي مصلحته بس فانا زعلانه من اللي اشتركوا في طلبية يونيو وشغلهم فيه غلطات ومش مظبوط وفيهم اللي همه مصلحته بس ومش عايز يتحمل نتيجة غلطه وانا بس اللي اتحملها وبالفعل انا اتحملت فلوس كتير من جيبي بسبب شغلكم اللي مش مظبوط وحتي معرفتوش تقدروا كان ممكن مادفعش ولا مليم الا لما الشغل يتباع عشان ماتستهتروش تاني بش معلش ودي بقه الغلطات واللي شايفة ان ببالغ ترد و تقول ببالغ في ايه:
ايه عبد الرحمن:
عشان بس محدش يقول اشمعنا ايه اهي اول واحدةغلطت في:
1-باديهين من الباديهات فيهم بقع والبوليرو الابيض كمان وطلع مش نفس الشكل ياايه ومركون عندي في البيت هو والبيج
2- فساتين الاناناسات واسعه كتير من تحت اكتر من اللازم
اما بقه النتيجة فاايه عرضت انها تعيد الشغل كله من الاول واعتذرت عن الغلط وبتحاول تساعدني ومقدرة كويس
سمسمة:غلطت في :
فستانين حمالاتهم صغيرة جدا 8 سم وضيعت جاكيت ومع ذلك اتحاسبت علي شغلها ومحصلش مشاكل
صافي محرزغلطت في :
1- التايير المشجر البادي مش مظبوط لافي المقاس ولا في الطريقة اللي اتعمل بيها
2-ال6 فساتين فيهم فستانين مقاس 6 سنين حمالاتهم كبيرة اوي 40 سم وهي قدرت واعتذرت علي الغلطة البسيطة دي واتحاسبت علي فلوسها بس انا عايزة اشكرها لانها الوحيدة اللي التزمت باكسسوارات الفستان من الورد وشريط الستان
هبه (ام مريم)غلطت في انها كبرت مقاس فستان من الفساتين بدل مايبقه 6 سنين عملته 8 سنين
ايمان سعد غلطت في :
1- الورد اللي علي الفستان والطواقي والتوك ماتعملش
2- فستانين من مقاس سنتين طولهم 58 سم وعرض الصدر 45 مفيش نسبه بين الطول والعرض نهائي وطبعا الغلط ده مش منها من اللي اشتغلوا معاها بس انا اللي اتحملت نتيجته
3- فستان وسع الذيل 40 سم فقط
4- ال6 فساتين كل حماله مختلفة عن التانيه مع انهم موديل واحد
5- اما ال6 فساتين التانيين فيهم اتنين وسعهم مش مظبوط
هي عرضت عليه تعيد الشغل تاني وانا رفضت وحاولت تساعدني واتحاسبت علي شغلها وانا وهي اصحاب
ام عبودي غلطت في :
1- 2 فستان من فساتين ام قسمت مقاس6 سنين طولهم 85 سم مش عارفة ازاي ووسع الصدر بارده ازاي مش عارفة
2-الفستان الموف طلبته اصفر في موف واتعمل موف بس والحروف هي الاصفر بس
3- كل الفساتين من غي زراير ولا شريط ستان
4- الجيبات من غير عراوي
5- شلة خيط كانت رايحة لها عايزة تتسلك رجعتها عايزة تترمي والله العظيم عايزة تترمي وهاصورها بحالتها عشان محدش يتكلم
6- 3 فساتين من اللي صدرهم ابيض اتكووا بمكواه سخنة صفرت الصدور كلها
7-فساتين نورا كلها عقد في وش الموديل ومليانه فتل في كل حته ومش متنضفين
8-غرزة فستان ام قسمت مغيرة فيها من تحت الصدر وموسعه اوي في العمدان عشان ماتتعبيش نفسك وراجعي كويس بين الاصل والصورة
9-وسع الفساتين كله مش واحد االي واسع من بعد الصدر واللي ضيق واللي واسع اوي من تحت واللي ضيق مع ان الموديل واحد
10- البوليرو مش مظبوط وانتي ماعملتيش المقاس المتفق عليه بداتي ب100سم مش 110 زي مااتفقنا وكذلك في باقي المقاس كله
واخيراانا حاسبتك علي شغلك واتحملت نتيجة غلطتك بدون حتي تقدير وفاضلك 34 جنيه لاني هارجع لك الخيط البيج اللي كان مفروض يتعمل بيه البوليرو البيج التاني اما بقه البوزتين فابارده هابعتهم لان مفيش شغل بيتباع في يوم وليله هاجيبه من عند التاجر وبعيه براحتك انا مش كل ماحاول اساعد واحدة وابعيع لها شغلها المركون بقاله فترة عندها تزن عليه وتبعت لي رسايل مع الناس كاني بأجره مثلا وشكرا علي اهتمامك وتقديرك لتحملي غلطك سواء في اسمس او في فلوسي
وبجد انا اللي اسفه اني اتهاونت كده مع كل واحدة غلطت بس والله العظيم ده ماهايحصل تاني واللي هاتعمل شغل بايظ ولا مش مظبوط مش هاخده اني مش بلقي فلوسي في الشارع
ودلوقتي اديكوا عرفتوا سر غيابي واني مضايقه ومصدومة بسبب الفلوس اللي راحت علي الارض والتاجر اللي خسرته وشغلي في الاخر اللي في وشي ياريت بقه تراعوا ربنا فيه وتحكموا ضمايركم في اني مليش ذنب اتحمل كل ده لوحدي وكمان مش عاجب من بعض العضوات No No No ويارب الناس دلوقتي تكون عرفت ان الشغل البايظ سد نفسي عن اني اشتغل ولا اجيب لكم شغل وطلبيات عشان مااتورطش في حاجة تاني بسبب اهمالكم
Admin
Admin

https://croche.yoo7.com

انا زعلانه جدا جدا وارجو الاهتمام : Empty رد: انا زعلانه جدا جدا وارجو الاهتمام :

مُساهمة  آيه عبد الرحمن الثلاثاء يوليو 10, 2012 8:11 pm

بجد الله يكون ف عونك يامدام ايمان
وبالنسبة لاخطائى انا بعتذر عليها ومعترفة بيها ومستعدة لتحملها للنهاية وحرام حد غيري يتحملها
1- بخصوص الباديهين : انا معترفة ان فيهم بقع بس للاسف مش عارفة جم منين واتفاجئت بيهم قبل مااسلمهم بساعات ومعرفتش اتصرف .. ومستعدة اشتري خيط ع حسابى واعملهم من اول وجديد لو التنظيف مش هيخلي شكلهم جديد.
2- البوليروهات : دول كانوا من الخيط التركى اللى اشتريته وحضرتك ادتينى مصنعيتهم وع استعداد انى ارجع الفلوس واخذ البوليروهات وافكهم خالص واعملهم تانى بالشكل اللى انتى عايزاه.
3- الفساتين: زى ماقلت لحضرتك انا معاكى في فك الكرانيش واعملهم تانى بس ع وسع اقل شوية.

وبعتذر كمان مرة .. ع الرغم ان ف الموقف دا ماينفعش اعتذار وانا لو مكانك مش هقبل الاعتذار من حد .. ومقدرة موقفك جدا ومتقبله من حضرتك اى رد فعل.

وعايزة بردو اقول لحضرتك حاجة وانا ادها ان شاء الله .. لو حضرتك عايزة تبعتى كل شغلى افكه كله وارجعه بكر وابعت لحضرتك الفلوس انا ع استعداد تام من بكرة ان شاء الله

انا مع حضرتك ف اى قرار تاخديه مهما كان قاسي لانه من حقك.

آيه عبد الرحمن

انا زعلانه جدا جدا وارجو الاهتمام : Empty رد: انا زعلانه جدا جدا وارجو الاهتمام :

مُساهمة  صافى محرز الثلاثاء يوليو 10, 2012 9:30 pm

بجد انا اسفة يا مدام ايمان اولا التايير المشجر البادى انا غلطت فى انى فعلا ما عملتش ليه كمر من فوق وكمان كان المفروض يكون متظبط شوية اما بالنسبة للحمالة هى فعلا طولت منى شوية كتيرة وبعتذرلك وانتى فعلا لفتى نظرى للاخطاء دى وحاسبتينى برضه على شغلى ومش هيتكرر خطأ تانى ان شاء الله فى اى شغل وانا معاكى فى اى حاجة لانى كفاية انى موجودة معاكى فى المنتدى دة وكفاية انى بشتغل معاكى واتعلمت منك حاجات كتير وربنا يعينك ومعلش ما تزعليش I love you I love you

صافى محرز

مُساهمة  Admin الأربعاء يوليو 11, 2012 10:12 am

اعتذار مقبول وان شاء الله انا بحاول ابيع الشغل واذا ماتبعاش ربنا يسهلها نبقه نصلحه هانشوف بقه ازاي وشكرا علي اهتمامكم وانا عارفة ان موضوعي اتشاف اكتر من مرة بس مستنيه اشوف مين هاتهتم ولحد دلوقتي ان شاء الله يا ايه انتي وصافي ووردتنا ومحترفة الكروشيه معايا في الطلبيات اللي جايا بإذن الله
Admin
Admin

مُساهمة  الورده البيضاء الأربعاء يوليو 11, 2012 11:00 am

اشكرك ا مدام ايمان وان شاء الله الى جاى يكون احسن بكتيروالحمد لله كلنا اخوات فى الله ونعمه من الله التواضع والاعتراف بالخطا وعدم التكبر وان شاء الله ربنا يعوضك خير طول ماانتى ماشيه فى الخير واحنا معاك ياريس[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الورده البيضاء
الورده البيضاء

مُساهمة  الورده البيضاء الأربعاء يوليو 11, 2012 11:18 am

اسمحيلى وخدى منى دى علشان تروئى دمك وترجع البسمه الحلوه بتاعتك وما تقوليش عامله دايت ما تكسفيش ايدى بالهنا يارب واى حاجه عاوزه تتفك وتتعدل احنا معاكى ][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ممكن ندى الباقى للبنات مش معقول يتفرجو وما يدوقوش
الورده البيضاء
الورده البيضاء

مُساهمة  asmaa md الأربعاء يوليو 11, 2012 11:34 am

والله انا اسفه جداااااا على اى غلط او اهمال
ومينفعش انك تتحملى المسؤليه لوحدك كان لازم كلنا نتحملها معاكى
من حق حضرتك تزعلى والمفروض كل واحده مننا تتحمل نتيجه غلطها
ولو حضرتك احتجتينى اصلح او اعدل اى حاجه انا تحت امرك
والقرار راجع لحضرتك اى قرار هتخديه احنا معاكى
وانا بكرر اسفى وياريت متزعليش
asmaa md
asmaa md

مُساهمة  Admin الأربعاء يوليو 11, 2012 11:48 am

شكرا ليكي يااسماء ولذوقك انتي ووردتنا اللي جرت ريقي بجد واعتذراك مقبول وانتي معانا ان شاء الله في اللي جاي بس دلوقتي انتوا عرفتوا سر غيابي واني محاولتش اجيب طلبيات تاني ليه
Admin
Admin

مُساهمة  سجدة الأربعاء يوليو 11, 2012 1:22 pm

انا كمان باعترف بغلطى الفستانين ال6 سنوات طلعوا طوال شويه بدون قصد وانا من قبل اعتزرت و قلت لحضرتك ابعتيهم اعدلهم بس حضرتك مرضتيش وانا لحد دلوقتى مستعدة Sad Sad
سجدة
سجدة

مُساهمة  Admin الأربعاء يوليو 11, 2012 2:30 pm

حصل خير يا سجدة واعتذارك مقبول بس المشكله مش في دول بس انا كنت مستعجله عشان ابعت الطلبيه وبقالي 3 ايام مطبقه وكل اللي بصيت عليه ان كلكم ايديكم حلوة لكن حتي ماراجعتش ايه اللي مظبوط واللي مش مظبوط لكن لما الشغل رجع لي بصيت علي كل حاجة بصي كويس للي لفت نظرك ليه وانتي تعرفي ان المشكله حتي في بداية كل كورنيشه وراجعي علي الموديل الاصلي والصورة اللي انتي عاملاها وانتي تعرفي الفرق

واخيرا قدر الله وماشاء فعل
Admin
Admin